Paaristöö
Esimese kodutöö kaitsmine
- Avage oma kodutöö 1 IntelliJ's (vm. IDEs, et seda oleks
võimalik muuta).
- Kui teil pole oma esimese kodutöö viimast seisu bitbucket'is
(või github'is), siis looge versioon (commit)
"Seis praktikumi alguses" ning laadige see üles. Vajadusel
vaadake eelmise praktikumi materjale.
- Õppejõud määrab teile paarilise selleks praktikumiks.
- Seletage oma paarilisele programmi tööpõhimõtet (nii, et
paariline tõesti aru saaks).
- Avage kodutöö viimane esitus Moodle's ja näidake paarilisele
töö esitamise aega, õppejõu viimast kommentaari töö kohta (peab
sisaldama "ok") ning programmi lahendamisaega serveris. NB! kõik
automaattestid peavad läbi minema, allikad peavad olema
viidatud.
- Paariline teeb samuti kõik eelnevad sammud, misjärel võrrelge
lahendamisaegu Moodle's.
- Tehke paarilisele vähemalt kaks konkreetset ettepanekut
koodi parendamiseks (raamatu "Clean Code" vaimus, vt. Moodle).
Võimalikud aspektid:
- kasutatud algoritmi arusaadavus
- koodi töökiirus
- koodistiil ja programmi loetavus
- kommentaaride ja viidete lisamine, eemaldamine või
parandamine
- Paarilise rollis viige sisse programmi muudatused, millega
olete nõus, kontrollige, et need töötavad (s.h. läbivad kõiki
teste) ja et paariline on rahul.
- Tehke uus versioon (commit) "Partneri
Nimi ettepanekul parendatud kood" ning
laadige see bitbucket'isse (või github'i), paariline teeb oma
koodiga sama.
- Näidake koos paarilisega see viimane commit
bitbucket'is (või github'is) õppejõule ette.
- Õppejõud vestleb ja küsib küsimusi teie paarilise töö
kohta (loodetavasti saite sellest täielikult aru - vajadusel
minnakse uuele ringile).
- Õppejõud kannab hinded ÕISi.
Teise kodutöö kaitsmine
- Kui teil pole oma teise kodutöö viimast seisu bitbucket'is,
siis looge versioon (commit) "Seis
praktikumi alguses" ning laadige see üles.
- Õppejõud määrab teile paarilise selleks praktikumiks. Liikuge
paarilise juurde.
- Avage oma kodutöö 2 programm IntelliJ's (vm. IDEs, et seda
oleks võimalik muuta).
- Avage kodutöö viimane esitus Moodle's ja näidake paarilisele
töö (nii programmi kui ka tabeli) esitamise aega ning õppejõu
viimast kommentaari (peab sisaldama "ok"). NB! kõik
automaattestid peavad läbi minema, allikad peavad olema
viidatud.
- Selgitage oma lahenduse tööpõhimõtet.
- Avage mõõtmistulemuste graafik ja võrrelge seda paarilise
graafikuga.
- Leidke koostöös paarilisega kolmas
versioon kahendpistemeetodist, mis erineks teie mõlema
poolt pakutud versioonidest, ja realiseerige see.
Võimalikud versioonid:
- kahendotsimine tsükli abil otse järjestamismeetodi sees
- kahendotsimine eraldi rekursiivse meetodi abil
- kahendotsimine eraldi mitterekursiivse meetodi abil
- Arrays.binarySearch kasutamine
- ...
- Testige uus lahendus ja võrrelge seda kiiruse osas enda
eelmise lahendusega. Pange ühte arvutisse kokku enda vana
lahendus, paarilise vana lahendus ning loodud uus lahendus ja
tehke mõõtmised. Lisage andmed tabelisse ja graafikule. NB!
mõõtmised teha samas arvutis, muidu ei ole tulemused
võrreldavad. Ühel graafikul peavad näha olema kõigi kolme
lahenduse jooned.
- Tehke programmist uus versioon (commit)
"Partneri Nimi abil loodud
lahendus" (kasutage perekonnanime) ning laadige see üles,
paariline teeb oma koodiga sama. Mõlemal paarilisel peaksid
koodis olema kõik kolm lahendust.
- Näidake see viimane commit ning uuendatud tabel ja
graafik õppejõule ette.
- Õppejõud vestleb ja tunneb huvi erinevate variantide kiiruste
vastu.
- Õppejõud kannab hinded ÕISi.
Jaanus Pöial