Kordamisküsimused aines "Andmestruktuurid"

  1. Algoritmide asümptootiline analüüs: relatsioonid "suur-O", "väike-o", teeta, "suur-oomega" ja "väike-oomega"; nende definitsioonid ning  põhiomadused.
  2. Kahendotsimine (binary search).
  3. Paisksalvestus, paisktabel (hash table).
  4. Järjestamine: pistemeetod (insertion sort) ja kiirmeetod (quicksort).
  5. Jaga ja valitse: ühildusmeetod (merge sort).
  6. Lineaarse keerukusega järjestamismeetodid: kimbumeetod (bucket sort), positsioonimeetod (radix sort) ja  loendamismeetod (counting sort).
  7. Abstraktsed andmetüübid (ADT), staatilised ja dünaamilised andmestruktuurid. Ahel (list), ahelate liigid.
  8. Magasin (stack). Avaldise pööratud poola kuju (RPN).
  9. Järjekord (queue), järjekordade eriliigid - eelistusjärjekord, dünaamiline eelistusjärjekord.
  10. Puu, puu kujutamine. Tekstilised esitused.
  11. Puu läbimise viisid (põhialgoritmid).
  12. Graaf, graafiga seotud mõisted: orienteeritud ja orienteerimata graaf, multigraaf, lihtgraaf, tugev ja nõrk sidusus.
  13. Graafi kujutamine, graafiga seotud maatriksid, tehted graafidega. Graafi sulund.
  14. Graafi läbimise algoritmid: laiuti (breadth first) ja sügavuti (depth first). 
  15. Algoritmid graafidel: tippude topoloogiline järjestamine.
  16. Algoritmid graafidel: kauguste arvutamine kõigi tipupaaride vahel (Floyd-Warshalli algoritm).
  17. Algoritmid graafidel: lühimate teede leidmine antud tipust (Dijkstra algoritm).
  18. Algoritmid graafidel: toesepuu (spanning tree), Kruskali algoritm.
  19. Kahendpuu ja selle läbimine, kahendotsimise puu (binary search tree).
  20. AVL-puu, binomiaalpuu ja värvitud kahendpuu (red-black tree).
  21. Kahendkuhi (binary heap)  ja sorteerimine kuhjameetodil (heap sort).
  22. m-rajaline otsimispuu, B-puu.
  23. Kodeerimine, kodeerimisskeemid, prefikskood. Shannon-Fano pakkimismeetod.
  24. Ahned (greedy) algoritmid. Pakkimine Huffmani puu abil.
  25. Dünaamiline kavandamine (dynamic programming), pikima ühise osasõne leidmine.

Jaanus Pöial